Nieuws

Welkom op onze nieuwspagina! Hier vindt u het laatste nieuws over HermanDeGroot, reacties op extern nieuws en onderzoeksresultaten.

Staat uw kantoor al langer dan een half jaar leeg?

En nog geen serieuze kandidaten gehad? Met de juiste aanpassing van uw real estate marketing vult Herman de Groot uw kantoor!

De markt van de kantoorverhuur is ingrijpend veranderd. Van een aanbodgestuurde markt naar een vraaggestuurde markt: de huurder heeft het simpelweg voor het uitkiezen. Bovendien is een waardestijging van uw kantoor niet meer vanzelfsprekend, waardoor de huurinkomsten cruciaal zijn voor uw rendement. Wie niet inspeelt op deze verandering, blijft langer met een onverhuurd kantoor zitten en beoogde rendementen worden niet behaald.

Een snelle blik op Funda in business laat zien dat er veel irrelevante objectkenmerken worden opgesomd die een potentiële huurder niet aanspreken. In eerste instantie zijn potentiële huurders geïnteresseerd in de beleving en uitstraling van een pand met zijn locatie. Deze moeten aansluiten bij de eigen bedrijfsfilosofie en -imago. Een potentiele huurder maakt hier al zijn emotionele onbewuste keuze. Daarna volgt de bewuste keuze, waarin de emotionele keuze rationeel wordt onderbouwd en gerechtvaardigd. Een huurder moet dus eerst een pand ‘voelen’ om daarna via de ratio het pand te laten ‘passen’ bij de huisvestingsbehoefte van de eigen organisatie. Beïnvloeding van de onbewuste keuze is het domein van de marketing. Bij Herman de Groot Vastgoedstrategie benaderen we de nieuwe markt als marketeer. We maken voor elk object een marketingplan dat is gebaseerd op relevante doelgroepen. Het pand wordt gepositioneerd ten opzichte van haar concurrenten. En natuurlijk presenteren we de positieve eigenschappen van een pand. Maar dan wel op een manier die huurders aanspreken. Hierdoor wordt duidelijk waarom een huurder juist dát pand moet huren. Resultaat? Relevante leads en stijging van de huurinkomsten!

0 keer bekeken

© 2020 HermanDeGroot

HermanDeGroot%20JPG_edited.jpg